Obchodné podmienky predaja infrasálavých panelov Saris®
1. Všeobecné ustanovenia
Kupujúci potvrdením objednávky akceptuje tieto Obchodné podmienky. Vzťahy kupujúceho a predávajúceho sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné.
2.
Predmet zmluvy
Predmetom zmluvy sú položky výslovne uvedené v kúpnej zmluve - objednávke (ďalej len tovar).
3.
Objednávka tovaru, uzatvorenie zmluvy
a) Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých formulárom predpísaných údajov a náležitostí. Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Zmluva vzniká samotným dodaním tovaru a jeho úhradou.
b) Predávajúci je v závislosti na charaktere obchodu oprávnený požiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky, napr telefonicky, alebo elektronickou poštou.
4.
Cena a platenie
Ponukové ceny sú platné v okamihu objednania.Kúpnu cenu je možné uhradiť pomocou dobierky (pri dobierke požadujeme zálohovú platbu vo výške 30% z celkovej sumy vrátane ceny za doručenie) pri prevzatí tovaru, alebo bankovým prevodom na náš účet:
Platby v EUR na slovenský účet č.: SK48 0200 0000 0029 5357 8855, VUB Slovensko.
5.
Ochrana osobných dát
Odoslaním objednávky kupujúci súhlasí so zaradením svojich údajov do databázy predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje neposkytovať tieto údaje tretím osobám. Všetky osobné dáta a kontaktné údaje uvedené pri objednávke tovaru sú určené len pre účely nášho internetového obchodu, ktorý s nimi zaobchádza v súlade so zákonom č 101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov.
6.
Ďalšie dojednania
Podaním objednávky kupujúci prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok uvedených na internetových stránkach predávajúceho v znení platnom v deň odoslania elektronickej objednávky.
7.
Dodanie tovaru
Tovar je dodávaný prostredníctvom prepravnej spoločnosti Toptrans alebo slovenskou poštou. Vždy budete informovaní emailom najprv z nášho obchodu, a potom tiež pracovníkom doručovateľskej spoločnosti.
8.
Cena poštovného
Poštovné pre objednávku vykurovacích panelov je vždy 10,- EUR za kus.
9.
Dodacie lehoty
Tovar odosielame najneskôr do 14 -tich pracovných dní od prijatia Vašej objednávky, spravidla však v priebehu 2-3 pracovných dní.
10.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy ( vrátenie alebo výmena tovaru )
Objednávateľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 -tich dní od prevzatia tovaru a to bez uvedenia dôvodov. Poštovné a balné za odoslanie vráteného tovaru hradí objednávateľ. Po obdržaní vráteného tovaru, predávajúci kupujúcemu vráti zodpovedajúcu čiastku vopred dohodnutým spôsobom. Pokiaľ nebude vrátený tovar v pôvodnom obale, bude niesť známky používania, bude poškodený, alebo nebude kompletný, má predávajúci právo úmerne znížiť vrátenú čiastku za tovar.
11.
Reklamácia a záruka
Pokiaľ nie je stanovené inak, je štandardná záručná doba 60 mesiacov. V prípade, že je tovar nefunkčný a vizuálne je nepoškodený, tak kupujúcemu vymeníme tovar za nový identický. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný bezodkladne hlásiť našej spoločnosti. Za vady vzniknuté prepravou ručí dopravca. Pre uplatnenie reklamácie škôd spôsobených prepravou je nutné pri preberaní tovaru spísať s dopravcom reklamačný zápis o poškodení zásielky. Túto reklamáciu možno uplatniť do 5 dní od prevzatia tovaru. Bez tohto zápisu nemožno požadovať náhradu. Ak kupujúci vráti nefunkčný tovar, ktorý je vizuálne akokoľvek poškodený, tak predávajúci má nárok nový tovar nevydať a až po preskúmaní stavu poškodeného tovaru sa predávajúci vyjadrí kupujúcemu, ako sa bude reklamácia ralizovať v súlade s platným obchodným zákonníkom do 30 dní od prevzatia poškodeného tovaru.
Záruka sa nevzťahuje na:
vady spôsobené kupujúcim
nesprávnym použitím výrobku
nesprávnym skladovaním
Postup pri reklamácii:
informujte nás o reklamácii e-mailom (info@najlepsiekurenie.sk), telefonicky (0944 229 053) alebo u predajcu, kde ste tovar kúpili.
tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na adresu nášho reklamačného oddelenia, po telefonickom dohovore od vrátení tovaru, niekedy tovar vyzdvihneme u kupujúceho, ak máme vozidlo v blízkosti.
do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu.
kópia dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode. Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou. Naším záujmom je vybaviť reklamáciu čo možno najrýchlejšie. V zložitejších prípadoch budete o priebehu reklamácie priebežne informovaní.
Ak tovar donesiete k nám, tak bude Vaša reklamácia zaevidovaná a vybavená na mieste.
Prevádzkovateľ:
Ardea s.r.o.Kuzmányho 29
040 01 Košice
Slovensko
IČO: 46 363 262 / DIČ: SK2023341914Telefón: +421 944 229 053
Email: info@najlepsiekurenie.com